Priser inkl. moms

Frågor och Svar

• (F) Får jag som privatperson handla hos er?

(S) Ja självklart, alla kunder är välkomna till oss.

________

• (F) Finns det någon begränsning på minsta order?

(S) Nej, vi expedierar alla ordrar, stora som små.

________

• (F) Kan jag själv, om jag har vägarna förbi, komma in och beställa mina produkter?

(S) Ja, vi har vår butik öppen alla vardagar mellan 08:00-17:00. Skulle ni ej kunna komma under ordinarie öppetider är det bara att ringa så löser vi detta, kväll som helg.

________

• (F) Hur lång är leveranstiden?

(S) Ca. 1-3 arbetsdagar på ordinarie sortiment.

________

• (F) Tar ni ut någon kostnad vid framtagning av egen logga?

(S) Ja, en engångs kostnad på 175kr tillkommer /om inte kostnaden är inkluderad i en kampanj.

Om ni redan besitter en logga sen tidigare ber vi er att skicka in den till : order@foreningsprodukter.se , med ert ordernummer.

I och med att vi haft öppet i snart 30år är det rekommenderat att fråga om vi har er logga hos oss sen tidigare.

________

• (F) Är det någon skillnad på "gamla" FP och NYA FP?

(S) Ja och nej! Föreningsprodukter startades 1982 av Lennart Olsson. I 28 år drev han FP och fick med tiden en stor kundkrets, både från Dalarna och från resten av landet. 2010 gick Lennart bort och knappt 1 år senare, september 2011, köpte jag, Carina Norin, företaget. Jag har arbetat här sedan 2008.

Vi här på FP har som motto att leverera våra produkter till dig snabbt och säkert. Och det oavsett om du beställer stort eller smått!

Vi finns kvar på samma adress i Borlänge, har samma mailadress och är godkänd för F-skatt. Fakturor säljs inte utan skickas härifrån huset.

Så konceptet är detsamma som på Lennarts tid: Bra produkter till bra pris, snabba leveranser (är du på plats kan du få med dig din beställning i princip på en gång!)

Tillgänglighet är också något som är unikt för oss. Det går bra att ringa även lördag-söndag.

Var annars kan man göra det?

________

• (F) Visar ni hela ert sortiment på hemsidan?

(S) Nej, tyvärr kan vi ej lägga upp hela vårt sortiment på hemsidan. Vi lyfter fram de nyaste och de mest efterfrågande produkterna. Det som visas på hemsidan är uppskattningsvis ca. 50% av hela sortimentet. Om ni inte hittar det ni söker så ring bara in så löser vi det.

________

• (F) Kan jag som kund få någon mängdrabatt, t.ex. vid beställning på 1000 medaljer?

(S) Ja, vid större beställningar är det bra att ringa till oss, så vi kan ge er ett mängdpris.

________

• (F) Vad kostar frakten?

(S) Tack vare vårt unika avtal med Bussgods kan ni alltid räkna med låga fraktkostnader, vi lägger ej till något extra på frakt. Vårt pris är lika med ert pris.

________

• (F) Kan jag som kund returnera mina priser om jag fått för många eller en tävling blir inställd?

(S) Vi lämnar en unik tävlingsgaranti på samtliga pokaler och idrottspriser. Detta innebär att; om tävlingen eller någon klass blir inställd eller att ni får pokaler över, kan ni bara skicka tillbaka priserna så krediterar vi dessa.

Returneringen ska ske senast en vecka efter tävlingen. Alternativt kan ni beställa nya skyltar till nästa tävling utan extra kostnad. Garantin gäller ej på graverade medaljer, glasplaketter eller fat.

Erbjudanden
Storsäljare

Passa på att köpa vår mest sålda och uppskattade produkt

Senast inlagda produkter